czwartek, 23 lutego 2017

Anna Hrycyszyn - Nuk



Przeglądając Szortal natknąłem się na tekst autorstwa Anny Hrycyszyn, która, jak się nieco później dowiedziałem, niedługo ma zadebiutować książką "Zatopić Niezatapialną".

A tekst o którym piszę to króciutkie "Zaciągnąłem się", który znajdziecie klikając poniżej:

Zaciągnąłem się


W tych kilku zdaniach udało się zawrzeć sporo treści.

Ale tak naprawdę ogromne wrażenie zrobił na mnie drugi ze znajdujących się na Szortalu tekstów tejże autorki, który znaleźć można pod tym linkiem:

Nuk


Tutaj jest wszystko czego oczekiwać można po szorcie. Dobrze wykreowany świat, ciekawe opisy, pierwszorzędny bohater, emocje, zaskoczenie i piorunujące zakończenie. Lektura zajmuje kilka minut, ale tekst zostaje w pamięci na dłużej.

Polecam, naprawdę warto.
malynosorozec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz