czwartek, 21 listopada 2013

Manow3 - Zapiski Czasu Próby


Przedstawiam wam trzy krótkie teksty powstałe w trudnym czasie.
Autorem jest Manow3. Człowiek wielu talentów i o wielkiej sile woli.
Myślę, że warto poświęcić kilka minut...






Droga

Był sobie wędrowiec ponad zło, wędrowiec i nie pytasz kto,
Wiesz jak był wysoko, jak daleko i blisko gorąca tchu,
Gdy odeszłaś tam wysoko i daleko, upadł on na samo dno,
Wiwat Ty, wiwat Ja, wiwat dlaczego i wiwat łzy,
W  mięśniach skurcz, strach w umyśle Twym,

Budzisz się ze snu, to znów prawdziwa Ty…




Strzał

Na gardle ostry nóż, cóż powiesz, gdzie Twe myśli śpią,
Bywał dla Nas żar, teraz na drzewie wysoko śpiewa kruk,
Głaszcząc zło, w popłochu zacierając ręce, zaciskając kciuk,
Wysoko nad chodnikiem huk, strzały z armat słychać już,
Budzi się do życia umarły duch, zabij fałsz, do góry spójrz,
Nagle znicz zgasł…




„Chaos”

Niezbadane są wyroki z nieba,
Co dzień od rzeczywistości ostra gleba,
Chaos kolorami tęczy rozbrzmiewa,
Tyle złości i wściekłości, nieskończona era,
Wbija się w pień kręgosłupa smutku werwa,
Nieśmiertelna pustka przerywana jest depresją,
I w oknie telewizora fałszywym ratunkiem,
Nie widzi mnie szczęście, nienawidzi mnie,
Nie zapomni mi błędów z przeszłości mej,
Mimo iż powinienem żyć w rzeczywistości,
Dreszcze i gorączka palą mnie na stosie,
Fałszywe stany szczęścia pchają mnie wysoko,
Prowokują do agresji pośród zieleni świata,
Mój zdrowy rozsądek ulega szubiennicy kata,
Mamy poniedziałek, a to ciągle wraca,
Szron na szybie moich oczu, zamraża widok,
Znów nadchodzi od codzienności skok w bok,
Nie pouczaj głupca na końcu świata,
Dziś poniedziałek, kolejna życia rata…


“You can't force no one to be on the team. If they want to be on your team, they will let it be known and represent. Don't force it.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz